Telefoni

En komplett telefonilösning som innehåller alla de funktioner och tjänster som din verksamhet behöver dagligen. För oss är användarvänligheten central – för utan användning, ingen affärsnytta!Tack vare att växeln ligger i molnet, kan mobil- & softphoneanvändare, resande personer, lokalkontor (till och med utomlands) samlas i en och samma lösning som om ni alla satt på samma kontor.Se alla unika funktioner som ni inte hittar hos någon annan!

Hyr som tjänst

Vår växel innehåller flera olika funktioner och tjänster men du betalar bara för de tjänster du faktiskt behöver. Vi bygger växeln tillsammans med er och vi är helt operatörsoberoende.

Ni laddar enkelt ner växeln till er smartphone och ni alla samlas i en och samma lösning som om ni satt på samma kontor – oavsett om ni befinner er under samma tak eller i olika länder.

Har du ett missat samtal och vet inte om det har hanterats av en kollega? Med TelloPrints växel vet du. Vår växel visar om någon i din svarsgrupp (avdelning) har tagit hand om samtalet du missat.

Effektiv hantering av gruppsamtal

Fördelen med att pausa sig i en grupp, som ger samma resultat som att vara utloggad, är att användaren får möjlighet att kunna se hur många samtal som står på kö i gruppen och kan fortfarande manuellt välja att plocka valfritt samtal från kön.

Användaren får även full samtalshistorik i samtalsloggen och kan se vilka samtal som ringt in och vem som besvarat och hanterat dessa!

Koppla samtal har aldrig varit lättare!

Öppna bara mobilappen genom att klicka på pushnotisen eller appikonen. Appen hamnar direkt i kopplingsläge och du får frågan vart vill du koppla samtalet.

Välj att koppla direkt eller att först ringa till kollega, grupp/avdelning,privat kontakt eller valfritt nummer.

Schemalägg dig själv precis som växel eller grupper

Användaren kan skapa ett öppningsschema för sig själv och koppla olika hänvisningar och nummervisning utåt baserat på veckodag, datum eller klockslag.

Ett uppskattat användande är t.ex. att koppla så att varje veckodag mellan 08:00 – 17:00 visas fastnätsnumret vid utgående samtal från mobilen medan det mellan 17:00 – 08:00 visas det privata mobilnumret. Användaren behöver aldrig själv komma ihåg att ändra tillbaka till rätt nummer när detta sker enligt schemat.

En annan uppskattad funktion är att koppla schema till en specifik grupp, här kan man både tidsstyra öppet och stängningstider på gruppen men även lägga in ett rullande schema på vilka användare som skall vara inloggade i gruppen specifika datum eller tidsintervaller. Mycket uppskattad funktion för Jourgrupper där växeln sköter hanteringen av medlemmar enligt schemat.